Usein Esitettyjä Kysymyksiä

Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta sinua askarruttavaan kysymykseen, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.

Tuotteet / Tilaaminen / Toimitus / Maksaminen / Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteet

Mistä materiaalista tuotteet on valmistettu?

Mitalit ja pokaalien maljat ovat metallia, pokaalien jalustat yleensä marmoria ja pokaalien varsiosat sekä patsas- ja lajipalkinnot pääsääntöisesti muovia.

Miten kaiverrus tehdään?

Kaiverrus tehdään tietokoneohjatusti timantti- tai laserkaiverruksella kaiverruslaatalle (pokaalit ja lajipalkinnot) tai suoraan tuotteeseen (mitalit ja palkintotaulut ja -lautaset). Lasipalkinnot kaiverretaan laserkaiverruksella.

Tilaaminen

Miten tilaan palkinnot Pocalilta?

Voit tilata verkkokaupassamme tuotteita ostoskoriin klikkaamalla. Kaupassa valitset tuotteiden määrän, värin, koon, lajitunnuksen, mitalinauhan värin ja kaiverrustekstin. Verkkokauppa ohjaa sinut helposti vaihe vaiheelta eteenpäin.

Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?

Kun tilauksesi on saapunut järjestelmäämme, ohjelma lähettää automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa tilausvahvistusta, tarkasta oletko kirjoittanut sähköpostiosoitteen oikein. Voit aina myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lähetättekö tilauksia ulkomaille?

Valitettavasti emme toimita tilauksia ulkomaille.

Voinko muuttaa tilaustani?

Maksutapahtuman jälkeen tilausta ei voi muuttaa verkkokaupassa. Jos kuitenkin huomaat tehneesi virheen esim. kaiverrustekstissä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko perua tilaukseni?

Voit perua tilauksesi mikäli tuotteisiin ei ole vielä ehditty tehdä kaiverruksia tai muita yksilöiviä muutoksia. Tämänkin jälkeen voit perua tilauksesi, mutta tuotteet joita ei voida käyttää uudelleen sekä muutoksista aiheutuvat kustannukset (esim. kaiverrukset ja kaiverruslaatat) joudumme laskuttamaan. Tarvittaessa ota pikaisesti yhteyttä sähköpostitse: myynti@pocal.fi.

Toimitus

Kuinka pitkä on toimitusaika?

Toimitamme tilaukset yleensä parin työpäivän kuluessa tilauksesta, huomioiden aina ilmoittamasi päivämäärän, jota ennen palkintojen on oltava perillä. Voit myös toivoa pidempää toimitusaikaa, jonka otamme huomioon.

Mistä voin noutaa pakettini?

Matkahuolto kuljettaa tilauksesi, voit valita kotiinkuljetuksen tai Matkahuollon noutopisteestä noudettavan lähetyksen, voit itse valita sinulle sopivan noutopisteen tilauksen kassa-sivulla. Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme Oulusta arkisin klo 9-17.

Onnistuuko toimitus työpaikalle tai suoraan kisapaikalle?

Totta kai! Toimitusosoitteen voit määritellä itse. Tarkista vain, että vastaanottajan tiedot ovat oikein, toimitusilmoitukset ja muut toimitukseen liittyvät viestit ohjautuvat automaattisesti ilmoittamiisi toimitustietohin.

Maksaminen

Kuinka maksan tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassamme pankin välityksellä, luottokortilla tai MobilePaylla. Maksujen välittäjänä toimii Paytrail. Rekisteröidyille yhteisöille voimme lähettää laskun toimituksen yhteydessä tai verkkolaskuna.

Toimitatteko postiennakolla?

Kuljetuskumppanimme on Matkahuolto. Emme toimita tilauksia postiennakolla. Jos haluat maksaa tilauksesi etukäteen, mutta sinulla ei ole siihen mahdollisuutta verkkokaupassa, voimme lähettää sinulle ennakkolaskun sähköpostiisi.

Vaihto- ja palautusoikeus

Mitä teen, jos paketti tai palkinnot ovat vahingoittuneet kuljetuksessa?

Jos huomaat paketin vahingoittuneen kuljetuksen aikana, tee reklamaatio heti paketin luovutuksen yhteydessä. Jos tuotteessa tai toimituksessa on virhe, ota yhteyttä asiakaspelveluumme.

Voinko vaihtaa tai palauttaa tilaamani palkinnot?

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tilaamasi palkinnot, ota ensin yhteyttä sähköpostitse: myynti@pocal.fi. Vaihdettavan tai palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja myyntikelpoinen. Kaiverretuilla tai muuten yksilöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.